Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

JOENSUUN KUOSIKULMA OY:N ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS

Hämäläinen, Noora; Virtanen, Marianne (2012)

 
Avaa tiedosto
Hamalainen_Noora Virtanen_Marianne.pdf (530.0Kt)
Lataukset: 


Hämäläinen, Noora
Virtanen, Marianne
Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201203233699
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Joensuun Kuosikulma Oy:n asiakkaiden tyytyväisyyttä. Työssä selvitämme, mitä mieltä asiakkaat ovat Joensuun Kuosikulma Oy:n nykyisistä palveluista, tuotteista ja liikkeen ulkonäöstä ja viihtyvyydestä.

Opinnäytetyön tutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista eli määrällistä tutkimusmenetelmää ja tiedonkeruu- menetelmänä kyselytutkimusta. Kyselylomakkeita vietiin Joensuun Kuosikulmaan 60 kappaletta ja vastauksia saatiin yhteensä 35 kappaletta. Tutkimuksen aihealueina olivat asiakaspalvelun laatu, tuotteet, miljöö, sijainti ja viihtyvyys.

Tutkimuksen tuloksista voidaan päätellä, että vastaajat olivat pääosin tyytyväisiä Joensuun Kuosikulman palveluun, henkilökuntaan sekä myymälään.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste