Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Yhteyskeskusteknologian kehittämistarve

Vuorio, Tom (2009)

 
Tweet refworks
 
Avaa tiedosto
Vuorio_Tom.pdf (1.159Mt)
Lataukset: 


Vuorio, Tom
Laurea-ammattikorkeakoulu
2009
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200906053711
Tiivistelmä
Yhteyskeskusteknologian kehittämistarve

Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yhteyskeskusjärjestelmien kehittämistarve ICT-alalla toimivalle Yritys Oy:lle. Näkökulma on puhtaasti teknologinen ja tutkimus on rajattu Suomessa toimiviin inbound–tyyppisiin yhteyskeskuksiin.

Tutkimuksen tuloksia on tarkoitus hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä ja Yritys Oy:n edustamien X contact center -järjestelmäsovellusten jatkokehityksessä entistä monipuolisempien ja tehokkaampien järjestelmäratkaisujen löytämiseksi. Kehityksen terävimmässä kärjessä pysyminen on haasteellista teknologian ja markkinoiden nopeassa muutoksessa. Aikomuksena on toteuttaa tulevaisuudessa entistä parempia asiakaspalveluympäristöjä X:n yritysviestintäjärjestelmällä.

Tutkimusote on kvalitatiivinen. Tutkimus on toteutettu haastattelemalla kahdeksaa yhteyskeskusalan asiantuntijaa. Suoritetuilla teemahaastatteluilla on pyritty saamaan tutkimuksen ongelman ratkaisemiseksi mahdollisimman syvällisiä ja avoimia vastauksia. Teoriaosuudessa esitellään nykyisin tunnettu yhteyskeskusteknologia ja kehityksen suunta tutkitun tiedon perusteella. Teemahaastatteluihin pohjautuvia tutkimustuloksia verrataan teoreettiseen tietoon.

Tutkimukselle asetettu tavoite saavutettiin ja tutkimus tuotti Yritys Oy:n käyttöön tietoa yhteyskeskusjärjestelmien kehittämistarpeesta asiakaspalveluympäristöjen vaatimuksia vastaavaksi. Tutkimustulos osoitti, että sovelluksilla on keskeinen merkitys yhteyskeskusjärjestelmien kehityksessä. Myös olemassa oleviin käsityksiin järjestelmien kehittämistarpeesta saatiin vahvistuksia.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste