Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Esihautomotoiminnan markkinointiviestinnän kehittäminen : Esihautomo InnoVilla

Saarela, Jenni (2012)

 
Avaa tiedosto
Saarela_Jenni.pdf (951.5Kt)
Lataukset: 


Saarela, Jenni
Laurea-ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201205076727
Tiivistelmä
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Laurea Hyvinkään yksikössä toimiva InnoVilla-esihautomo, jonka toiminnan tavoitteena on saada Hyvinkään Laurean opiskelijat kiinnostumaan yrittäjyydestä ja tarjota heille tukea ja neuvoja yrityksen perustamisessa sekä tuoteideoiden kehittämisessä. InnoVillalla ei ollut vielä entuudestaan suunnitelmaa markkinoinnin toimenpiteisiin, joten opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa InnoVillan nykytilaa ja suunnitella sen pohjalta InnoVillalle kehittämisehdotuksia markkinointiviestinnän toteuttamiseen.

Tällä hetkellä InnoVillan tunnettuutta Hyvinkään Laureassa halutaan vielä enemmän vahvistaa, joten opinnäytetyön päätavoitteena on selvittää millä markkinointiviestinnän keinoilla InnoVilla tavoittaa opiskelijat ja mitkä markkinointiviestinnän keinot olisivat tehokkaimpia opiskelijaympäristössä.

Opinnäytetyön pääpaino on markkinointiviestinnässä, jonka lisäksi teoriaosiot käsittelevät myös yrittäjyyttä ammattikorkeakouluopinnoissa sekä yrittäjyyteen ohjaamista. Empiirinen osio toteutettiin Hyvinkään Laurean opiskelijoille suunnatulla kyselyllä, jonka avulla selvitettiin kuinka kiinnostuneita opiskelijat ovat yrittäjyydestä ja kuinka hyvin he ovat tietoisia InnoVillan toiminnasta sekä mitä mieltä he ovat InnoVillan viestinnästä ja miten sitä tulisi kehittää.

Opinnäytetyön lopputulokseksi syntyi kehittämisideoita markkinointiviestinnän toteuttamiseen, joiden avulla InnoVilla pystyisi vahvistamaan markkinointiviestintäänsä ja näin ollen toivottavasti myös lisäämään tunnettavuuttaan Hyvinkään Laurean opiskelijoiden keskuudessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste