Asiakaslehden tulevaisuus kehittyvässä yhteiskunnassa
Kekkonen, Maiju (2009)
Kekkonen, Maiju
Lahden ammattikorkeakoulu
2009
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200905263247
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200905263247
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö keskittyy pohtimaan asiakaslehden merkitystä yrityksille ja kuluttajille. Pyrin selvittämään, millaisessa muodossa asiakaslehti palvelisi parhaiten tarkoitustaan yrityksen maineenrakentajana ja käyntikorttina nyt ja tulevaisuudessa. Työn tavoitteena on hahmottaa muuttuvan maailmamme tarjoamat uudet muodot ja niiden innovatiiviset käyttömahdollisuudet yritysmaailman markkinoinnissa.
Opinnäytetyössä keskityn tarkastelemaan erilaisia tulevaisuuden suuntauksia niin viestinnän, median kuin digitaalisuuden kannalta. Pohdin näiden tulevaisuuskuvien perusteella millaisia muutoksia voisimme asiakaslehtiin luoda.
Opinnäytetyössä keskityn tarkastelemaan erilaisia tulevaisuuden suuntauksia niin viestinnän, median kuin digitaalisuuden kannalta. Pohdin näiden tulevaisuuskuvien perusteella millaisia muutoksia voisimme asiakaslehtiin luoda.