Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

E-commerce outsourcing services for Finland's SMEs : case study : Shoppaamaan.fi

Du, Lihong (2012)

Avaa tiedosto
Lihong_Du.pdf (848.6Kt)
Lataukset: 


Du, Lihong
Lahden ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012052810251
Tiivistelmä
Apparently, the E-commerce as a representative of the network economy has become a crucial component in both digital economy and knowledge economy. The E-commerce can be integrated with other industries and explores new business areas to the market, such as Mobile Commerce and Social Commerce.
The purpose of this thesis is to demonstrate a new business area which combines E-commerce and services outsourcing, and to study the current SME’s feelings and experiences of E-commerce outsourcing services so that to improve the services concept of the case project (Shoppaamaan.fi). According to the study, four aspects will be answered towards the E-commerce outsourcing, which are the motivation, expectation, difficulties and satisfaction.
The theoretical basis in this study can be divided into two aspects; one is the modern era background including the fundamental knowledge base of E-commerce, services outsourcing and E-commerce outsourcing, and the other is the pre-conditions for establishing the case project. As for the empirical section, the data was collected from both demo-version customers in semi-structured interview and prospective customers in questionnaires.
Base on the analysis, the study figures out that the customers not only focus on outsourcing activities, but also pay attention to the invisible value and added effects. For further studies, the case project should explore the services areas and ranges so that to develop a better-rounded project with good marketing reputation and influences.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste