Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Developing a social media communication plan: case: the Quicker Steps project

Nazari, Ahdia (2012)

 
Avaa tiedosto
Developing a social media communication plan_a case study of the Quicker Steps project.pdf (920.1Kt)
Lataukset: 


Nazari, Ahdia
Laurea-ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012100314120
Tiivistelmä
Sosiaalinen media pidetään tehokkaana viestintä- ja promotointivälineenä. Sosiaalisen median välineet kuten Facebook, LinkedIn, Twitter, bloggaaminen ja podcastointi hyödynnetään eri organisaatioiden voimin luodaakseen profiileja, käynnistääkseen kommunikaatiota ja vuorovaikutusta sekä lanseerakseen promotoimistoimia. Tietyt haasteet ovat kuitenkin vältämättömiä organisaatioille kohdentaessaan yleisöä ja ylläpitäessään yleisön kiinnostusta ja vuorovaikutusta heidän sosiaalisen median sivustoillaan.

Quicker Steps-projekti on kysymys työelämäyhteistyökäytäntöjen levittämisestä. Projektin tarkoituksena on levittää hyviä käytänteitä ja tietoa toimintatavoista , joilla edistetään nuorten nopeampaa siirtymistä korkeakoulutuksesta työelämään. Projektin ideonnissa ja suunnitelussa ovat eri korkeakouluiden ja työelämän edustajat Suomesta, Itävallasta, Luxemburgista ja Isosta Britanniasta. Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia tehokkaat viestinnän ja sisällön lähestymistavat Suomen näkökulmasta ja kehittää sosiaalinen media viestintäsuunnitelmaa joilla voistaisin saada Quicker Steps projektin kohderyhmä kiinnostumaan ja motivoitumaan Quicker Steps projektista sosiaalisessa mediassa.

Teoreettinen osuus koostuu tärkeimmistä viestinnän ja sosiaalisen median teorioista sekä sosiaalisen median viestintäsuunnitelman elementeista. Empiirinen tutkimus osuus toisaalta tehtiin kvantitattiivisena tutkimuksena tutkimuskyselyn muodossa jossa kysymykset olivat sekä tarkkoja, monitulkintaisia että vapaamuotoisia.

Tulokset osoittavat, että Quicker Steps projekti on saavuttanut tietyn tason tietoisuutta ja tunnettavuutta. Quicker Steps projektin kohderyhmän mukaan on kuitenkin luotava sekä tehokkaita viestinnän ja sisällön lähestymistapoja että sosiaalisen median viestintäsuunitelma, jotta kohderyhmän tunnettavuus-, ja kiinostuksen tason nousu olisi mahdollinen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste