Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Enemmän kuin kirpputori : kirppis Siisonin sisustuksen toiminnallinen ja visuaalinen uudistaminen

Matvejenko, Daniel (2021)

 
Avaa tiedosto
Enemmän kuin kirpputori (31.56Mt)
Lataukset: 


Matvejenko, Daniel
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105087828
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni aiheena oli nokialaisen kirpputori yrityksen Siison Oy:n uudesta myymälä-kahvilasuunnitelmasta.

Opinnäytetyössäni suunnittelin myymälään yrityksen brändiä tukevan visuaalisen ilmeen ja tehokkaan tilaohjelman.

Teoriaosuudessa käsittelen kiertotalouden perusteita ja tavoitteita. Pohdin myös kirpputori muodin/ trendien vaikutusta yhteiskunnassa. Toisessa osuudessa käsittelyn aiheena brändi ilmeen keskeisimmät asiat ja mitkä ovat merkittävimmät tekijät yrityksen visuaalisessa ilmeessä asiakkaan näkökulmasta.

Toimeksiantona oli luoda Siison Oy:lle brändiä tukeva visuaalinen ilme kirpputori myymälään, joka toteutuisi pienissä erissä vuonna 2021. Tämän toimeksiannon pohjalta syntyi persoonallinen kirpputori myymälä kahvila, jonka näkyvyys pirkkalaistorille houkuttelisi kaupunkilaisia sisään. Myymälän uudelleen suunnittelun ansiosta selkeytyi myös myymälän asiakaskierto.
 
The subject of my thesis was about designing a local flea market in Nokia town.

The thesis includes the new visual idea of the store, which is supporting the Siison Oy. The project also includes the new design of the store with more functional and easy-to-be.

The aim for this thesis was to analyse the brand of Siison Oy and create a totally new interior with the brands face The purpose was to study and examine flea markets in Finland. At least also basics about circular economics and the meaning of branding in company spaces

The task was to make a new interior which would service the customers in a better way, withbable experience. With this project we get a new interior with small parts of experience of the Siison Oy brand. The make over will happen in small parts at year 2021.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste