Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Käsikirja aloittelevan vaateyrityksen brändäämiseen Instagramissa

Ahonen, Janne (2021)

 
Avaa tiedosto
Ahonen Janne.pdf (296.2Kt)
Lataukset: 


Ahonen, Janne
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105178919
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on olla kompakti käsikirjamainen ohjepaketti brändäämisen alkutaipaleelle vaatealan yrityksille Instagramissa. Tästä hyötyvät yritykset, jotka harkitsevat Instagramin lisäämistä brändistrategiaansa tai ovat aloittamassa järjestelmällistä brändinrakentamista. Opinnäytetyötä on sen yksinkertaisuuden vuoksi helppo seurata ja esimerkkien kautta esiteltyjä keinoja sekä työkaluja pystytään soveltamaan yritysten omiin tarpeisiin. Opinnäytetyön läpi käytyään lukija ymmärtää Instagramin perusteet ja osaa hyödyntää tätä alustaa brändirakentamiseen.

Viitekehyksenä opinnäytetyössä toimii kirjalliset ja sähköiset lähteet. Kirjallisiin lähteisiin kuuluu aihealueeseen kuuluvaa kirjallisuutta ja sähköisiin lähteisiin artikkeleita pääsääntöisesti markkinoinnista. Esimerkkien kautta huomataan brändinrakentamiseen toimivat periaatteet, joita olisi hyvä pyrkiä noudattamaan. Tärkeintä on löytää omalle yritykselle toimivin tapa tehdä asioita ja löytää brändin sisäinen ääni, jonka kautta on hyvä kertoa brändistä kuluttajille ja muille sidosryhmille.

Opinnäytetyötä voidaan soveltaa muidenkin alan yritysten parissa tai esimerkiksi henkilökohtaisiin tarpeisiin Instagramissa. Instagram tulee olemaan jatkossakin yksi tärkeimmistä vaatealan ja myös muiden B2C -yritysten markkinoinnintyökaluista ja suurimmista sosiaalisen median alustoista.

Brändinrakentamiseen ei ole vain yhtä oikeaa teoriaa. Kuitenkin on olemassa peruskaavat, joiden avulla tietynlainen brändi-imago on helpommin rakennettavissa. Hyvä brändinluomisprosessi vaatii oikeanlaisen strategian ja toimintamenetelmät. Johtopäätöksenä on, että positiivinen brändi-imago luo arvoa yritykselle ja sen saavuttaminen vaatii oikeanlaisen strategian noudattamista. On tärkeää asettaa brändille omat tavoitteet ja luoda markkinoinninsuunnitelma tukemaan tavoitteita.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste