Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median hyödyntäminen pienyrityksen markkinoinnissa - case Helin hivus

Heikkinen, Jasmina (2021)

Avaa tiedosto
OPINNÄYTETYÖ CASE-HELIN HIVUS.pdf (651.8Kt)
Lataukset: 


Heikkinen, Jasmina
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202105118259
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli hyödyntää Facebookia ja Instagramia pienyritys Helin hivuksen markkinoinnissa. Itse työhön kuului näiden kanavien perustaminen yritykselle, sekä Instagramin käyttöön liittyvä opettaminen toimeksiantajalle. Lisäksi työssä käydään läpi, minkälaista sisältöä näihin kanaviin kannattaa lähteä tuottamaan. Aiheesta on tehty paljon erilaisia kirjoja, tutkimuksia ja projekteja. Aihe valikoitui ajankohtaisuutensa vuoksi, sekä toimeksiantajan halusta kehittää yritystään. Työn koettiin hyödyttävän molempia osapuolia tulevaisuudessa.

Lisäksi työssä sivutaan yrityksen nykyistä sosiaalisen median tilaa, sekä muutosta minkä yritys on hiljattain käynyt. Projektin edetessä koettiin, että sosiaalinen media on nykypäivänä suurimpia markkinoinnin välineitä. On tärkeää, että palvelut ja yritykset löytyvät internetistä.

Työn teoreettinen osuus muodostuu digitalisaation ja digitaalisen markkinointiviestinnän käsitteistä. Lisäksi työhön kuuluu sosiaalisen median määrittäminen. Työssä esitellään myös markkinointikanavat: Facebook ja Instagram sekä niiden pääperiaatteet. Työn edetessä selitetään, miksi juuri nämä kanavat valikoituivat.
 
The aim of this thesis was to utilize Facebook and Instagram in marketing a small business called Helin hivus. The work itself involved establishing these channels for the company and teaching the entrepreneur to use Instagram. The work also discusses what kind of content is worth publishing in the channels. There are many books, studies and projects on this topic. The topic was chosen for its topical issue and the entrepreneur wanted to develop her own business. The work will benefit both parties in the future.

The work also reviews the company’s current state of social media visibility and the change the company has undergone recently. As the project proceeded, it was experienced that social media is one of the largest marketing tools today. It is important that services and businesses can be found on the internet.

The theoretical part contains concepts of digitization and digital marketing communications. In addition, the work defines social media and introduces Facebook and Instagram. As the work progresses, there is also explained why these channels were selected.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste