Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Durex’s marketing strategy in Vietnam

Nguyen, Hien Dat (2021)

 
Avaa tiedosto
Durex Marketing Strategy.pdf (777.6Kt)
Lataukset: 


Nguyen, Hien Dat
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060414196
Tiivistelmä
The main objective of this thesis is to analyse the marketing strategy of Durex in Vietnam. Durex is one of the most renowned condom brands in the world, with roughly 30% global market share. Today, Durex is a global brand of Reckitt Benckiser, which has a presence in roughly 150 nations in the world besides its origin country-the United Kingdom. However, with a long history of feudatory culture, Viet Nam still considers a sex-related topic a delicate matter to talk about or mention publicly. Thus, Durex must develop a different strategy to adapt to Vietnam's culture and values.

The theoretical dimensions of this thesis focus on Vietnamese market analysis and marketing strategy in Vietnam and the COVID-19 pandemic situation. Qualitative and literature reviews are the primary method to conduct the information and data from public sources. SWOT and PESTEL analysis methods are used to examine the market background.

The outcome of this thesis is to present Durex's company profile, business environment and analyse Durex's marketing strategies in Vietnam. The study's findings reveal the challenges that need considering while entering the potential Vietnamese market and how Durex successfully implements this intelligent, flexible, and adaptive strategy in this strict market.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste