Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Psyykkisen valmennuksen verkkokauppa palvelumuotoilun keinoin

Hietala, Venla (2021)

 
Avaa tiedosto
Hietala_Psyykkisenvalmennuksen_verkkokauppa_palvelumuotoilun_keinoin.pdf (1.746Mt)
Lataukset: 


Hietala, Venla
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021060414412
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokauppa psyykkisen valmennuksen palveluita toteuttavalle INTO Health & Care Oy:lle palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakkaiden ostotapahtumaa, nopeuttaa myyntitilanteita ja parantaa asiakaskokemuksia. Opinnäytetyö tehtiin kehittämistyönä yritykselle keväällä 2021.

Teoreettinen viitekehys koostui psyykkisen valmennuksen käsitteistä, verkkokaupan peruspilareista, nykypäivän verkkokauppaostamisesta sekä asiakkaan kohtaamisesta verkossa. Työ toteutettiin käyttäen palvelumuotoilua, tarkoituksena ymmärtää asiakasta ja kehittää yrityksen toimintaa saatujen tulosten avulla. Opinnäytetyössä käytettiin laadullista tutkimusmenetelmää palvelumuotoilun tutkimusvaiheessa, tarkoituksena saada vastaajien omia ajatuksia ja mielipiteitä.

Opinnäytetyössä käytettiin palvelumuotoilun neljää vaihetta. Ensimmäinen ja toinen vaihe sisälsivät määrittelyn ja ideoinnin, joissa tarkoituksena oli rajata työn aihe, miettiä mahdollisia toteutustapoja sekä luoda aikataulu työlle. Kolmanteen vaiheeseen kuului laadullista tutkimusmenetelmää käyttäen teemahaastattelu yhteistyökumppanille ja kyselylomake potentiaalisille asiakkaille. Saaduista tutkimustuloksista analysoitiin kaksi asiakasprofiilia. Neljäs vaihe sisälsi toteutuksen, jossa verkkokauppa luotiin asiakasprofiilien avulla. Verkkokaupan toteutuksen jälkeen jatkotoimenpiteet kuuluvat toimeksiantajalle ja tutkimustulokset ovat toimeksiantajalle näkyvissä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste