Digitaalinen markkinointiviestinnän suunnitelma : case BluePlan Oy
Rautiainen, Joonas (2021)
Rautiainen, Joonas
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061015527
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061015527
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä BluePlan Oy:n kanssa. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena ja sen tarkoitus on luoda digitaalinen markkinointiviestinnän suunnitelman. BluePlan Oy on koneturvallisuuteen erikoistunut palvelualayritys. BluePlan Oy luo valmistavalle teollisuudelle koneturvallisuuden ratkaisuja.
Opinnäytetyö koostui teoreettisesta osuudesta, jossa käsiteltiin digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuksen tapoja ja kanavia. Työn empiirinen osuus koostui digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelmasta, joka toteutettiin markkinointisuunnittelutyökalun SOSTAC:in avulla.
Opinnäytetyö koostui teoreettisesta osuudesta, jossa käsiteltiin digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuksen tapoja ja kanavia. Työn empiirinen osuus koostui digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelmasta, joka toteutettiin markkinointisuunnittelutyökalun SOSTAC:in avulla.