Asiakas- ja henkilöstötyytyväisyys : Levi Wellness Club
Kusmin, Ronni (2021)
Kusmin, Ronni
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061516059
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021061516059
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä oli tarkoituksena selvittää Levi Wellness Clubin asiakkaiden ja henkilökunnan tyytyväisyyttä Levi Wellness Clubin palveluihin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli antaa tietoa Levi Wellness Clubille palveluiden tyytyväisyyteen asiakkaiden ja henkilökunnan näkökulmasta. Tarkoituksena myös oli löytää palveluiden mahdollisia kehittämiskohteita ja oliko asiakkaiden ja henkilökunnan mielestä palveluissa kehitettävää.
Asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä tutkittiin kahden kvantitatiivisen kyselyn avulla, joihin oli yhdistetty kvalitatiivisia kysymyksiä. Asiakaskyselyyn vastasi 50 asiakasta ja henkilöstökyselyyn vastasi 7 työntekijää.
Tutkimuksesta selvisi, että asiakkaat ja henkilökunta olivat tyytyväisiä palveluiden laatuun. Henkilökunta oli suuressa osassa syynä asiakkaiden tyytyväisyydelle. Henkilökunnan osaaminen oli asiakkaiden mielestä hyvää. Henkilökunta koki taitonsa hyviksi ja he olivat tyytyväisä työpaikkaansa. Tutkimustulokset osoittivat, että henkilöstötyytyväisyydellä on yhteys asiakastyytyväisyyteen.
Asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyttä tutkittiin kahden kvantitatiivisen kyselyn avulla, joihin oli yhdistetty kvalitatiivisia kysymyksiä. Asiakaskyselyyn vastasi 50 asiakasta ja henkilöstökyselyyn vastasi 7 työntekijää.
Tutkimuksesta selvisi, että asiakkaat ja henkilökunta olivat tyytyväisiä palveluiden laatuun. Henkilökunta oli suuressa osassa syynä asiakkaiden tyytyväisyydelle. Henkilökunnan osaaminen oli asiakkaiden mielestä hyvää. Henkilökunta koki taitonsa hyviksi ja he olivat tyytyväisä työpaikkaansa. Tutkimustulokset osoittivat, että henkilöstötyytyväisyydellä on yhteys asiakastyytyväisyyteen.
