Korkeakouluopettajien näkemyksiä aktivoivista opetusmenetelmistä ja tauotuksesta
Partanen, Jani (2021)
Partanen, Jani
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021091917868
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021091917868
Tiivistelmä
Korkeakoulujen opiskelijoiden ja henkilöstön terveyttä edistävä liikunta on tärkeä osa hyvinvointia, johon yhteiskunnassa on puututtu ministeriön ja liikuntajärjestöjen osalta. Palvelu on ajassa tapahtuva prosessi, jonka toimenpiteenä on löytää ratkaisu asiakkaan ongelmaan tai tarpeeseen ratkaisu. Palvelumuotoilulla kehitetään uusia palveluja tai kehitetään jo olemassa olevaa palvelua.
Palvelun kehittämisessä keskityin nykyisen palvelun parantamiseen asiakaskyselyn avoimen palautteen tuomien kehitysideoiden avulla. Asiakaskyselyssä käytin Webropolin internetlinkkiä, joka jaettiin opetushenkilökunnan kesken. Asiakaskyselyyn vastasi 53 vastaajaa.
Asiakaskyselyn keskeisemmiksi tuloksiksi muodostuivat avoimien vastauksien kehitys ehdotukset. Kyselyn kehitysehdotuksista muodostin kehitysehdotetuiksi hankkeelle opetustyökalujen käyttöönoton neuvontaa sekä tiedottamista aktivoivista toimenpiteistä sähköisiin kanaviin.
Palvelun kehittämisessä keskityin nykyisen palvelun parantamiseen asiakaskyselyn avoimen palautteen tuomien kehitysideoiden avulla. Asiakaskyselyssä käytin Webropolin internetlinkkiä, joka jaettiin opetushenkilökunnan kesken. Asiakaskyselyyn vastasi 53 vastaajaa.
Asiakaskyselyn keskeisemmiksi tuloksiksi muodostuivat avoimien vastauksien kehitys ehdotukset. Kyselyn kehitysehdotuksista muodostin kehitysehdotetuiksi hankkeelle opetustyökalujen käyttöönoton neuvontaa sekä tiedottamista aktivoivista toimenpiteistä sähköisiin kanaviin.