Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Varallisuudenhoitoasiakkaan laadukkaampi kohtaaminen

Seppälä, Anssi (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö.pdf (618.5Kt)
Lataukset: 


Seppälä, Anssi
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021100718430
Tiivistelmä
Tämän päivän työelämässä itsensä kehittäminen, toimintatapojen jatkuva tarkastelu ja uudistaminen ovat menestymisen edellytyksiä. On tärkeätä, että työntekijä on valmis avoimin mielin tutustumaan uusiin toimintatapoihin ja omaksumaan niistä itselleen parhaiten sopivat. Myynti- ja asiakaspalveluorganisaatiossa työskentelyssä asiantuntemus, joustavuus ja sujuvuus luovat perustan erinomaiselle asiakaskokemukselle ja tätä kautta myös tuloksekkaalle myyntityölle.

Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena on parantaa varallisuudenhoitoasiakkaan kohtaamisen laatua ja samalla parantaa tapaamisista aikaan saatuja myyntituloksia. Tapaamisten laadun parantamiseksi tulen ottamaan käyttöön varallisuudenhoitoasiakkaiden kohtaamisia varten kehitetyn Tapa kohdata asiakas -kohtaamismallin, jonka tarkoituksena on saada asiakas valmistautumaan tapaamiseen jo ennakkoon. Kohtaamismallin tavoitteena on myös saada kerättyä asiakkaalta tärkeitä taustatietoja, joiden avulla oma tapaamiseen valmistautumisenikin helpottuu.

Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön aikana tarkkailen ja analysoin omaa asiakkuusneuvojan työtäni kymmenen viikon ajan, sekä seuraan viikoille asettamiani tavoitteitani ja kehityskohteitani. Seurantajakson päätteeksi pohdin Tapa kohdata asiakas -mallin hyödyllisyyttä työssäni.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste