Perehdytysmateriaali kansainväliselle asiakaspalveluyksikölle
Fri, Senja (2021)
Fri, Senja
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021110619357
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021110619357
Tiivistelmä
Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena, ja tuotoksena oli perehdytysmateriaali kansainväliselle asiakaspalveluyksikölle. Perehdytysmateriaalissa käytiin läpi organisaatiorakenne, liiketoimintamalli, sekä annettiin uusille työntekijöille perustiedot yrityksen tuotteista ja brändeistä.
Opinnäytetyön tuotos tehtiin etäperehdytyksen tueksi, ja kerrottiin sen erityispiirteistä. Tavoitteena oli tutkia, miten perehdytys tehdään tehokkaasti etäympäristössä kansainväliselle ja nopeasti kasvavalle organisaatiolle.
Opinnäytetyö pureutuu tehokkaaseen perehdytykseen, sekä siihen, kuinka merkittävä osa rekrytointiprosessia ja työntekijän sitouttamista perehdytys on.
Opinnäytetyön tuotos tehtiin etäperehdytyksen tueksi, ja kerrottiin sen erityispiirteistä. Tavoitteena oli tutkia, miten perehdytys tehdään tehokkaasti etäympäristössä kansainväliselle ja nopeasti kasvavalle organisaatiolle.
Opinnäytetyö pureutuu tehokkaaseen perehdytykseen, sekä siihen, kuinka merkittävä osa rekrytointiprosessia ja työntekijän sitouttamista perehdytys on.