Saimaan tiimiyrittäjäakatemian markkinoinnin digityökalujen opetusmenetelmien kehittäminen
Suutari, Olli (2021)
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021112622050
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021112622050
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä toteutettiin LAB-ammattikorkeakoulun markkinoinnin tiimiyrittäjien kokemuksiin pohjautuen tutkimus tutkinnon sisältämien digitaalisten markkinoinnin työkalujen opetuksesta ja niiden kehitystarpeesta. Opinnäytetyössä kehitettiin pohja opetusmenetelmien jatkokehittämiselle, sekä mahdolliselle laajemmalle tuotteistamiselle.
Työssä selvitettiin opetuksen nykytilannetta, sekä kerättiin avoimella kyselyllä tiimiyrittäjien näkemyksiä koulutuksen nykytilanteesta ja analysoitiin kehittämisen tarvetta.
Tutkimuksen tuloksena saatiin kattava käsitys markkinoinnin digitaalisten työkalujen opetuksesta markkinoinnin tradenomitutkinnossa, sekä pystyttiin analysoimaan sen kehittämisen tarve.
Työssä selvitettiin opetuksen nykytilannetta, sekä kerättiin avoimella kyselyllä tiimiyrittäjien näkemyksiä koulutuksen nykytilanteesta ja analysoitiin kehittämisen tarvetta.
Tutkimuksen tuloksena saatiin kattava käsitys markkinoinnin digitaalisten työkalujen opetuksesta markkinoinnin tradenomitutkinnossa, sekä pystyttiin analysoimaan sen kehittämisen tarve.