Niemisbygård Oy:n tilaviinien markkinointi ja maistatustilaisuuden järjestäminen
Turunen, Riikka; Paavola, Laura (2012)
Turunen, Riikka
Paavola, Laura
Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012120217793
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012120217793
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli suunnitella ja toteuttaa viinin- ja siiderin maistatustilaisuus rääkkyläläiselle Niemisbygård Oy:lle. Tarkoituksenamme oli myös uusien asiakaskontaktien luominen ja yrityksen ja sen tuotteiden tunnettavuuden lisääminen sosiaalista mediaa hyväksikäyttäen.
Viinin- ja siiderinmaistatustilaisuuteen kutsuttiin joensuulaisia ravintolatoimijoita toukokuussa vuonna 2012. Ennen tilaisuutta avattiin myös yritykselle Facebook- sivut ja tuotteista valmistettiin tuotekortit kutsuvierastilaisuutta varten. Tilaisuuteen saapuvilta vierailta kerättiin myös palautetta tuotteista tuotteiden mahdollisia jatkokehityssuunnitelmia varten. Lisäksi yritykselle valmistettiin esite yrityksestä, jonka tilalla vierailevat asiakkaat voivat ottaa mukaansa.
Toimeksiantaja solmi uusia asiakaskontakteja tilaisuuden jälkeen ja yrityksen tuotteita on nyt saatavilla joensuulaisista ravintoloista Jokiasemalta ja Café Bar & Nightclub Murusta.
Viinin- ja siiderinmaistatustilaisuuteen kutsuttiin joensuulaisia ravintolatoimijoita toukokuussa vuonna 2012. Ennen tilaisuutta avattiin myös yritykselle Facebook- sivut ja tuotteista valmistettiin tuotekortit kutsuvierastilaisuutta varten. Tilaisuuteen saapuvilta vierailta kerättiin myös palautetta tuotteista tuotteiden mahdollisia jatkokehityssuunnitelmia varten. Lisäksi yritykselle valmistettiin esite yrityksestä, jonka tilalla vierailevat asiakkaat voivat ottaa mukaansa.
Toimeksiantaja solmi uusia asiakaskontakteja tilaisuuden jälkeen ja yrityksen tuotteita on nyt saatavilla joensuulaisista ravintoloista Jokiasemalta ja Café Bar & Nightclub Murusta.