Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Informaatiopaketti asiakkaalle ja asiakaspalveluun : Sokos Hotel Vaakuna Kouvola

Laitinen, Jenni; Mikluha, Maria (2009)

 
Avaa tiedosto
Laitinen_Jenni.pdf (1.981Mt)
Lataukset: 


Laitinen, Jenni
Mikluha, Maria
Lahden ammattikorkeakoulu
2009
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200911246005
Tiivistelmä
Opinnäytetyömme on tehty Sokos Hotel Vaakuna Kouvolan myyntipalvelun henkilökunnalle asiakasnäkökulmasta, jotta työ on mahdollista antaa myös asiakkaiden käyttöön.

Tehokas myyntityö on yritykselle tärkeää. Hotellin myyntipalvelu myy ja esittelee päivittäin hotellia ja sen palveluita lukuisille, nykyisille ja tuleville asiakkaille. Panostamalla työvälineisiin joita käytetään myyntityössä, saadaan siitä miellyttävää ja informatiivista sekä asiakkaalle, että myyjälle. Jotta myyjä pystyy toteuttamaan järjestelmällistä ja tehokasta myyntityötä, täytyy hänellä olla tietoa saatavilla nope-asti ja helposti. Tämä työ toteuttaa näitä vaatimuksia.

Opinnäytetyön tarkoituksena on toimia työvälineenä myyntipalvelulle päivittäisessä myyntityössä. Työ käsittelee Sokos Hotel Vaakuna Kouvolaa, ei koko ketjua. Emme halunneet tehdä koko ketjun myyntipalvelulle työvälinettä, vaan keskittyä yhteen tiettyyn hotelliin, toimipisteeseen. Työllä saadaan yhdenmukaisuutta hotellin myyntityöhön. Tällainen työ auttaa myyntipalvelun henkilökuntaa kertomaan yhdenmukaisesti hotellista ja sen tarjoamista palveluista. Työn avulla saadaan pidettyä asiakaspalvelun laatutaso entisellään, tai jopa parannettua sitä.

Työssä haluttiin keskittyä hotelliin ja majoituspalveluihin, asiakkaaseen ja asiak-kuuksiin, myyntiin ja markkinointiin. Nämä aiheet rajattiin miettimällä mitkä ovat ne tärkeimmät ja keskeisimmät aiheet joita asiakkaat haluavat tietää hotellista ja sen palveluista ostopäätöstä tehdessä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste