Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinatutkimus - Esimerkkinä Liperin Mylly

Hirvonen, Emmi (2021)

 
Avaa tiedosto
Hirvonen_Emmi_2021_12_01.pdf (758.8Kt)
Lataukset: 


Hirvonen, Emmi
2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021120123088
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee toimeksiantona tehtyä markkinatutkimusta Liperin Myllylle.
Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaisena nuoret aikuiset näkevät Liperin
Myllyn ja sen tuotteet sekä millainen tunnettuus Liperin Myllyllä on nuorten aikuisten
keskuudessa.
Tutkimuksen teoreettinen osa käsittelee tämän markkinatutkimuksen kannalta keskeisiä
käsitteitä, kuten brändiä ja imagoa ja näiden merkitystä. Teoriaosassa käydään myös läpi
markkinatutkimuksen sisältöä. Tutkimus toteutettiin sähköisenä kyselytutkimuksen
Webropolissa E–lomakkeen muodossa. Kyselytutkimukseen osallistui 92 vastaajaa.
Tutkimus analysoitiin käyttämällä kvantitatiivisen tutkimuksen menetelmiä.
Analysoinnin tuloksena huomattiin vastaajien kokevan, ettei yrityksen markkinointi tavoita
heitä tai että markkinointi on liian vähäistä. Tutkimustulosten avulla pystyttiin kartoittamaan sitä, miten tutkimukseen osallistujat näkivät Liperin Myllyn ja mitä he toivoivat yritykseltä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste