Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Marketing plan for a circus production : case company: Cie Nuua

Pennanen, Tytti (2012)

Avaa tiedosto
Pennanen_Tytti.pdf (1.065Mt)
Lataukset: 


Pennanen, Tytti
Lahden ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112716715
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön kohdeyrityksenä toimii nykysirkusryhmä Cie Nuua. Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia Cie Nuua:lle sopivimpia markkinointikeinoja, joiden avulla yritys pystyy mainostamaan tulevaa esitystään sekä heidän sirkusryhmäänsä. Tutkimuksen päämäärä oli luoda tehokas markkinointisuunnitelma, jota työllistävä yritys voi soveltaa parhaaksi näkemällään tavalla.

Tutkimus on jaettu kahteen analysoitavaan pääaihealueeseen: esiintyvän taiteen ja sirkusmaailman tutkimiseen sekä uusien markkinointikeinojen alueeseen. Teoriaosuudet pohjautuvat lähdekirjallisuuteen, kun toisaalta empiirinen tutkimusosa pohjautuu useisiin avoimiin haastatteluihin Cie Nuuan toisen perustajan kanssa.

Tutkimusprosessin aikana nykysirkusalan potentiaali tuli erittäin selväksi. Tämän tutkimuksen toivotaan inspiroivan useampiin tutkimuksiin nykysirkuksen saralla.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste