Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Lululun-brändin sisältömarkkinointisuunnitelma

Aarnio, Alina; Nissinen, Annina (2021)

 
Avaa tiedosto
ONT_ Aarnio_Nissinen_Lululun-brändin sisältömarkkinointisuunnitelma.pdf (2.062Mt)
Lataukset: 


Aarnio, Alina
Nissinen, Annina
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021120223378
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sisältömarkkinointisuunnitelma japanilaiselle Lululun- kangasnaamiobrändille. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kosmetiikan tukkukauppa Nordic Beauty Import Oy. Työn tietoperustan muodostivat J-Beautya ja kangasnaamioita käsittelevä teoria, tutkimustieto Lululunin tuotteissa käytettävistä raaka-aineista sekä sisältömarkkinointiteoria. Opinnäytetyössä toteutettiin toimeksiantajan kuluttaja-asiakkaisiin kohdistuva tutkimus, jolla pyrittiin selvittämään asiakkaiden kiinnostusta kangasnaamioita ja japanilaista kosmetiikkaa kohtaan.

Kvantitatiivinen tutkimus toteutettiin verkossa jaettavalla kysymyslomakkeella. Keskeisinä tuloksina havaittiin, että markkinoinnin pääasiallista kohderyhmää edustavat työssäkäyvät 16-34-vuotiaat naiset. Kiinnostusta kangasnaamioita kohtaan lisäsi tuotteiden tehokkuus ja innovatiivisuus sekä vastineen saaminen rahalle. Suosituin sosiaalisen median kanava oli Instagram. Tutkimustulosten perusteella luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma Instagramiin, TikTokiin ja blogiin sekä sähköpostitse toteutettaviin markkinointitoimenpiteisiin. Suunnitelma sisälsi markkinointistrategian ja aikataulutetun markkinoinnin toimenpidesuunnitelman, joita yhteistyökumppani voi hyödyntää.
 
The aim of the thesis was to create a content marketing plan for the Japanese Lululun sheet mask brand. The principal of the thesis was Nordic Beauty Import Oy, which is a cosmetics wholesaler. The theoretical framework of the thesis discussed the theory of J-Beauty, scientific research of the ingredients in Lululun's products and content marketing theory. A survey was carried out among the customers of the principal company. The purpose of the survey was to find out about the customers´ interest in sheet masks and Japanese cosmetics.

Quantitative research method was applied when conducting an online questionnaire. The results revealed that the main target group for marketing are working women at the age between 16 to 34. Their interest in sheet masks was increased by the efficiency and innovativeness of the products and the feeling that product were worth the money. The most popular social media channel was Instagram. Based on the survey results, a content marketing plan was created for marketing activities on Instagram, TikTok, blog and e-mail marketing. The plan included a marketing strategy and a scheduled marketing action plan that the client can use.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste