Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma: Noblessa

Mähönen, Kasperi (2021)

Avaa tiedosto
Mahonen_Kasperi.pdf (319.2Kt)
Lataukset: 


Mähönen, Kasperi
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021120924850
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tehtiin Pohjois-Karjalaiselle, Itä-Suomen Sisustus ja Väri Oy nimisen yrityksen uudelle Noblessa-keittiöt kalustesarjalle markkinointisuunnitelma. Itä-Suomen Sisustus ja Väri Oy toimii sisustuksen ja rakentamisen erikoisliikkeenä. Työn tavoitteena oli laatia selvitys uuden tuotteen tämänhetkisestä markkinatilanteesta sekä selvittää sen kilpailukeinoja.

Opinnäytetyö oli luonteeltaan toiminnallinen. Työn teoriapohja koottiin osin empiirisen tutkimuksen pohjalta. Teoriapohjaan kerättiin myös erilaisia markkinointia ja kohdentamista käsitteleviä sähköisiä tietolähteitä, sekä työssä on käytetty tietokirjallisuutta aiheen ympäriltä. Empiirisen tutkielman apuna on käytetty puolistrukturoituja haastatteluja, joiden perusteella teoriapohjaa on luotu. Opinnäytetyöstä tulokseksi syntyi kirjallinen markkinointisuunnitelma, jonka toimenpiteet markkinoinnillisesti on suunniteltu alkuvuodelle 2021. Markkinointisuunnitelman tarkoituksena oli kasvattaa kilpailuetua markkinoilla sekä tehostaa, kohdistaa ja selkeyttää tulevaa markkinointia Joensuun lähialueella.

Markkinointisuunnitelma on tarkoitettu kartoittamaan markkinointia ja kiihdyttämään myyntiä kilpailulla alalla. Osioissa on kirjoitettu limittäin teoriaa selventämään markkinoinnin tarkoitusta. Markkinointisuunnitelma käsittelee eri kannoilta asiakkaan polkua markkinoilla ja asiakkaan ohjausta ostopäätökseen. Markkinointisuunnitelma selventää lisäksi millaisessa ympäristössä menestyvää markkinointia voi kehittää.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste