Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Pienyrityksen markkinointisuunnitelma : case: Sinne Youth Boardshop

Kämäräinen, Johanna; Tuominen, Saara (2012)

 
Avaa tiedosto
Kamarainen_Johanna_Tuominen_Saara.pdf (970.6Kt)
Lataukset: 


Kämäräinen, Johanna
Tuominen, Saara
Lahden ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112816986
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö tutkii pienyrityksen markkinointikeinoja ja – kanavia. Opinnäytetyö on tehty yhteistyössä case-yrityksen Sinne Youth Boardshopin kanssa. Tämän tutkimuksen tavoitteena on kehittää case-yrityksen markkinointitoimenpiteitä laaditun markkinointisuunnitelman aikataulun mukaisesti.
Teoriaosuudessa tarkastellaan markkinoinnin sekä markkinointiviestintinnän määritelmää käsitteenä. Markkinointiviestinnän osuudessa käsitellään myös uusia kustannustehokkaita markkinointikeinoja perinteisten markkinointikeinojen ohelle. Sosiaalisen median osa yrityksen markkinoinnissa on merkittävä.

Työn empiriaosuudessa tutkitaan case-yrityksen toimintaympäristöä, toimintaa sekä nykyistä markkinointia. Markkinointisuunnitelma on laadittu case-yrityksen myymälän tunnettuuden kasvattamiseen Lahden alueella. Työ on toteutettu kvalitatiivisena tutkimuksena. Tiedot pohjautuvat henkilökohtaisiin haastatteluihin sekä alan kirjallisuuteen.

Tulokset osoittavat, että menestyksekäs markkinointi vaatii aktiivisuutta niin perinteisessä kuin uusissa markkinoinnin kanavissa ja keinoissa. Kustannustehokas markkinointi vaatii sosiaalisen median kanavien käyttöä kokonaisuutena sekä aktiivista ja innovatiivista yhteistyötä muiden eri organisaatioiden kanssa. Näitä organisaatioita ovat esimerkiksi koulut sekä liikuntajärjestöt. Tutkimuksen tuloksen perusteella on laadittu case-yritykselle markkinointisuunnitelma vuosille 2012 - 2013.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste