Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Fashion Center Outletin brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa

Roikonen, Sofia (2021)

 
Avaa tiedosto
Opinnäytetyö FCO.pdf (1.177Mt)
Lataukset: 


Roikonen, Sofia
2021
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021121425759
Tiivistelmä
Tämän opinnäytteen tarkoitus on selvittää, kuinka muotibrändi rakentuu toimeksiantajaa, Fashion Center Outletia vastaavissa yrityksissä, ja millainen rooli sosiaalisella medialla tässä on. Toimeksiantajana on Fashion Center Outlet (FCO), jonka toiminnan ja tavoitteiden kautta valittuja case-yrityksiä tarkastellaan.

Opinnäytetyö on rakenteeltaan kaksi osainen: ensin perehdytään teoriaosuuteen, jonka jälkeen syvennytään vertailuanalyysin keinoin case-asetelmaan, ja Fashion Center Outletiin. Toimeksiantajan lisäksi tarkasteltavana on kolme erilaista muotialan yritystä, jotka sopivat kohderyhmiltään, arvoiltaan, tavoitteiltaan ja brändilupauksiltaan Outletin tulevaisuuden tiennäyttäjäksi. Jokaisen yrityksen on avattu nämä edellä mainitut seikat, sekä markkinointikanavat että Facebookin ja Instagramin tarkempi data. Lopuksi kappale 6 tarjoaa kehitysehdotuksia ja jatkotoimenpidesuunnitelman, perustuen edeltäneeseen analyysiin.

Teoriaosuuden ja vertailuanalyysin perusteella sosiaalinen media on vakuuttava työkalu yrityksen brändin rakentamiselle, sillä se mahdollistaa muun muassa vuorovaikutuksen kuluttajien kanssa, mikä ei ole ennen sosiaalista mediaa edes mahdollista markkinoinnin maailmassa. Onnistunut vuorovaikutus lisää sitoutuneisuutta, ja yritykset pystyvät näin erottautumaan kilpailijoistaan ja luomaan tunnistettavan brändin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste