Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Applying the 4P’s Marketing Mix in Vietnam Hospitality Industry to attract European Tourists

Bui, Hoa (2021)

 
Avaa tiedosto
Bui_Hoa_2021_12_16.pdf (1.034Mt)
Lataukset: 


Bui, Hoa
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2021121626546
Tiivistelmä
Information Technology (IT) brings enormous benefits to the business world. It enables organizations to work more efficiently, maximize productivity, reach customers quickly, reduce operational costs, advertise, etc. Thanks to information technology, it is easier to communicate with customers. This provides businesses with the resources to communicate quickly and effectively.

Digital marketing is a current phenomenon and one of the fastest-growing industries in the world. Vietnam's tourism industry is being profoundly invested in to develop in order to attract leisure foreign tourists. Consequently, this thesis investigates the relationship between Vietnam's tourism industry and digital marketing.

The thesis aims to use the 4Ps marketing mix of digital marketing to attract international, especially European, tourists to Vietnam. The thesis will analyse Vietnam's tourism market and digital market, then use the 4P marketing mix to generate appropriate solutions. Another topic that needs attention is online European behaviour. Understanding customers' consumption habits is essential to promoting the most appropriate advertising and outreach strategy. The thesis is conducted in a quantitative method, using methods of collecting secondary data from the internet, books, statistics, etc. and primary data through a survey.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste