Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Kumppanuusmarkkinointi ja sen hyödyntäminen verkkokaupassa : case: Verkkokauppa X

Järvinen, Minna (2012)

Avaa tiedosto
Jarvinen_Minna.pdf (329.5Kt)
Lataukset: 


Järvinen, Minna
Lahden ammattikorkeakoulu
2012
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2012112917312
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee ensin kumppanuusmarkkinointia yleisesti ja keskittyy sen jälkeen siihen, millä tavoin kumppanuusmarkkinointia voidaan harjoittaa erityisesti verkkokaupassa. Työn toimeksiantaja oli Verkkokauppa X.
Työn teoriaosuudessa selvitetään kumppanuusmarkkinoinnin eri muotoja, kumppanuusmarkkinointia käytännössä sekä alalla toimivia yrityksiä. Myös kumppanuusmarkkinoinnin riskejä kartoitetaan.
Empiirisessä osuudessa keskitytään case-yritys Verkkokauppa X:ään sekä siihen, miten kumppanuusmarkkinointia voidaan harjoittaa kyseisessä yrityksessä. Yrityksen työntekijöitä ja verkkokaupassa mukana olevia kauppiaita haastateltiin, jotta saatiin selvitettyä heidän näkemyksiään yrityksen markkinoinnista tähän mennessä, kumppanuusmarkkinoinnille asetettavista tavoitteista sekä siitä, mitkä ovat hyödyllisimpiä tapoja harjoittaa kumppanuusmarkkinointia.
Työntekijöiden ja kauppiaiden mukaan Verkkokauppa X:n tärkein tavoite kumppanuusmarkkinoinnille on saada lisää asiakkaita ja kauppiaita. Kumppanuusverkostoja ja blogeja pidettiin käyttökelpoisimpina kumppanuusmarkkinoinnin keinoina.
Lisäksi tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä laadittiin suunnitelma case-yrityksen tunnettuuden lisäämisestä kumppanuusmarkkinoinnin avulla. Suunnitelma tehtiin teoriaosuuden ja haastattelujen pohjalta. Kumppanuusmarkkinointikampanjan suunnitelma sisältää kampanjan aikataulun, budjetin ja toimenpiteet.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste