Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Tilitoimisto Oy:lle

Sormunen, Teemu (2013)

 
Avaa tiedosto
Sormunen_Teemu.pdf (723.0Kt)
Lataukset: 


Sormunen, Teemu
Laurea-ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303022830
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa hyvinkääläiselle Tilitoimisto Oy:lle markkinointisuunnitelma ajanjaksolle vuoden 2013 kesäkuusta vuoden 2014 loppuun. Opinnäytetyön kaksi päätavoitetta olivat Tilitoimisto Oy:n tunnettuuden kasvattaminen ja uusien asiakkuuksien tavoittaminen.

Opinnäytetyö koostui kahdesta eri osa-alueesta, teoriaosiosta ja markkinointisuunnitelmaosuudesta. Opinnäytetyön teoreettisessa viitekehyksessä käsiteltiin markkinoinnin teoriaa, joka jaettiin kahteen päälukuun. Teoriaosuudessa käsiteltävät aiheet valittiin tilitoimiston ja opinnäytetyölle asetettujen tavoitteiden näkökulmasta. Opinnäytetyön markkinointisuunnitelmaosuudessa pyrittiin tuottamaan toteutuskelpoinen ja käytännöllinen suunnitelma yrityksen markkinointitoimenpiteiden tehostamiseksi. Markkinointisuunnitelman työstäminen aloitettiin haastattelemalla Tilitoimisto Oy:n toimitusjohtajaa ja haastattelua käytettiin myös yhtenä opinnäytetyön lähteistä.

Opinnäytetyön tuloksena on toteutuskelpoinen markkinointisuunnitelma, joka tarjoaa Tilitoimisto Oy:lle opiskelijan näkökulmasta vaihtoehdon markkinointitoimenpiteiden ja segmentoinnin toteuttamiseksi. Opinnäytetyön kahden päätavoitteen saavuttamiseksi ja tulokselliseen markkinointiin suunnitelmassa esitetään toisistaan eroavia markkinointiviestinnän keinoja, muun muassa suoramainontaa ja verkkomainontaa. Lähtökohta-analyysit ja SWOT-analyysi tukevat markkinointisuunnitelmassa esitettyjä ratkaisuja. Opinnäytetyön päättävässä johtopäätöksiä käsittelevässä luvussa esitellään vielä jatkotutkimusehdotus ja kaksi kehitysehdotusta Tilitoimisto Oy:n liiketoiminnalle, jotka tulivat esiin opinnäytetyön edetessä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste