Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Integrating 3d into the 2d game character work flow

Wiik, Markku (2013)

 
Avaa tiedosto
wiik_markku.pdf (1.147Mt)
Lataukset: 


Wiik, Markku
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201303203474
Tiivistelmä
This thesis concentrates on how to design game characters but also tells some of the needed steps to make them in 3d software. The design chapters tells what points should be thought when designing a character and how to proceed from an idea to a final character concept. The next chapters briefly describes modeling, texturing, animating and rendering steps when making a 3d game character.

The practical part was done as a part of small game project where a group of students started to develop a 2d platformer game. The game was not finished at the end of the project. This thesis was written by the project's graphical artist and includes the game's character designs and a brief chapter about the game's environment design.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste