Osuuskauppa Hämeenmaan yritysvideon sisältösuunnitelma
Keurulainen, Jenni (2013)
Keurulainen, Jenni
Lahden ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201304295431
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201304295431
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käyn läpi liikkuvan kuvan roolia yrityksen markkinointiviestinnässä. Tämän lisäksi opinnäytetyöni sisältää Osuuskauppa Hämeenmaan yritysvideon sisältösuunnitelman. Tavoitteena oli suunnitella yrityksen näköinen video, josta tulee ilmi yrityksen pääarvot. Videon tavoitteena on vahvistaa yrityksen imagoa liikkuvan kuvan avulla.
Yritysvideon suunniteltaessa käytin markkinointiviestinnän imagon rakentamiskeinoja. Sisältösuunnitelmassa käyn perusteellisesti läpi videon vaiheet käsikirjoituksesta aina kuvaussuunnitelmaan ja jälkituotantoon asti. Videon havainnollistan kuvakäsikirjoituksella.
Sisältösuunnitelma vastasi toimeksiantajan odotuksia ja se auttaa hahmottamaan projektin osa-alueet. Sisältösuunnitelman pohjalta pyritään toteuttamaan yritysvideo pian aikataulujen ja resurssien puitteissa.
Yritysvideon suunniteltaessa käytin markkinointiviestinnän imagon rakentamiskeinoja. Sisältösuunnitelmassa käyn perusteellisesti läpi videon vaiheet käsikirjoituksesta aina kuvaussuunnitelmaan ja jälkituotantoon asti. Videon havainnollistan kuvakäsikirjoituksella.
Sisältösuunnitelma vastasi toimeksiantajan odotuksia ja se auttaa hahmottamaan projektin osa-alueet. Sisältösuunnitelman pohjalta pyritään toteuttamaan yritysvideo pian aikataulujen ja resurssien puitteissa.