Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Pelimekaniikan suunnittelu ja peliprototyypin toteutus

Koponen, Timi (2013)

 
Avaa tiedosto
Koponen_Timi.pdf (4.063Mt)
Lataukset: 


Koponen, Timi
Lahden ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305066538
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on pelisuunnittelu ja peliprototyypin tekoprosessi. Tarkoituksenani oli syventyä pelimekaniikan suunnitteluun ja hyödyntää siitä saatuja tietoja peliprototyypin toteuttamisen tukena.

Käyn läpi pelimekaniikan suunnittelun eri osa-alueita, sitä miten itse sovelsin niitä projektissani sekä suorittamieni pelitestauksien tuloksia. Peliprototyyppi on suunniteltu mobiili- ja tablettilaitteille.

Opinnäytetyöni tavoitteena oli saada pelimekaniikan osalta viimeistelty prototyyppi aikaiseksi, mutta muilta osin työ pelin parissa jatkuu.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste