High-polysta Low-polyyn : pelimallin tuottaminen nykyajan standardein
Male, Arno (2013)
Male, Arno
Lahden ammattikorkeakoulu
2013
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 1.0 Suomi
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305066552
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305066552
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni on Battlefield 2:n Project Reality modifikaatio tiimille tehty pelimalli ajoneuvo. Käyn läpi prosessin, missä luodaan pelimalli, joka käyttää korkeatasoisen 3d-mallin tietoja tekstuurina. Kerron mitä vaiheita siinä on sekä mitä ongelmia
kohtasin tehdessäni opinnäytetyötä. Sivuan kanssa mitä ohjelmia ja menetelmiä käytin.
Kirjallisessa osassa pilkon opinnäytetyön tekemisen osiin ja selvennän asioita kuvien keinoin. Selitän miksi ja mitä valintoja olen tehnyt ja miten selvitin kohtaamani onglemat. Kirjallinen osio on yritetty tehdä siten, että hiukan kokenut ja pelimaailmaan motivoitunut henkilö saisi ideoita ja apua pelimallin tekemiseen.
kohtasin tehdessäni opinnäytetyötä. Sivuan kanssa mitä ohjelmia ja menetelmiä käytin.
Kirjallisessa osassa pilkon opinnäytetyön tekemisen osiin ja selvennän asioita kuvien keinoin. Selitän miksi ja mitä valintoja olen tehnyt ja miten selvitin kohtaamani onglemat. Kirjallinen osio on yritetty tehdä siten, että hiukan kokenut ja pelimaailmaan motivoitunut henkilö saisi ideoita ja apua pelimallin tekemiseen.