Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Palveluyrityksen viestintämateriaalin suunnittelu ja toteutus : Case: Opas World Trade Center Turun vuokralaisille

Virolainen, Mia (2013)

 
Avaa tiedosto
Virolainen_Mia.pdf (1.622Mt)
Lataukset: 


Virolainen, Mia
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201305076956
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on World Trade Center Turku -toimitilakiinteistön
vuokralaisille suunnatun kiinteistöoppaan suunnittelu ja toteutus. Tavoitteena on kerätä vuokralaisille tärkeät tiedot yksien kansien sisään WTC Turun palveluita selkeyttäväksi oppaaksi. Lisäksi oppaan tavoitteena on tuoda esille WTC:n toimintaa ja jäsenetuja ja näin lisätä vuokralaisten tietämystä ja herättää kiinnostusta organisaatiota kohtaan.

Raportin alussa esitellään WTC Turun toiminta, vuokrausprosessi sekä vuokraukseen liittyvien palvelujen tuottajat. Oppaan taustoittamiseksi tutustutaan palvelumarkkinointiin ja kartoitetaan oppaan merkitystä WTC Turun palvelussa. Jälkimmäinen osa keskittyy informatiivisen tekstin kirjoittamiseen ja viestinnän visuaaliseen puoleen. Lopuksi perehdytään graafisen suunnittelun teoriaan ja sen soveltamiseen oppaan taitossa. Oppaan taitto toteutettiin Adobe InDesign -ohjelmalla ja sen perustana käytettiin World Trade Centers Associationin graafista ohjeistoa.

Työn tuloksena on tiivis ja selkeä opas. Opas on ensimmäinen uuden graafisen ohjeiston mukaisesti toteutettu viestintämateriaali. Työn päätelminä todetaan, että viestintä on osa jokaista palvelua. Viestinnällä voidaan vaikuttaa suoraan palvelukokemukseen ja asiakkaiden mielikuviin organisaatiosta. Viestin visuaalinen muoto vaikuttaa sen tehokkuuteen ja siksi ulkoasuun on tarpeellista kiinnittää huomiota.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste