Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkopalveluiden hyödyntäminen hyvinvointimatkailussa - Case: Kokemus Helsinki showroom + day spa

Karell, Elena-Maria (2013)

Avaa tiedosto
Verkkopalveluiden hyodyntaminen hyvinvointimatkailussa.pdf (544.8Kt)
Lataukset: 


Karell, Elena-Maria
Laurea-ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013090715033
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää helsinkiläisen day spa –hoitolan ”Kokemus Helsinki showroom + day span” verkkopalveluita. Internet on kasvanut yhdeksi aikakautemme merkittävimmistä medioista. Tulevaisuudessa menestyäkseen ja kilpailijoista erottuakseen yrityksen on panostettava verkkopalveluidensa kehittämiseen. Opinnäytetyön tavoitteena on saada tietoa case-yrityksen asiakkaiden verkkopalveluiden käyttötottumuksista. Tutkimuksesta saatujen tulosten avulla case-yritys voi parantaa verkkopalveluitaan paremmin asiakkaitaan palveleviksi.

Opinnäytetyö toteutettiin kvantitatiivisena eli määrällisenä tutkimuksena, ja tutkimusmenetelmänä käytettiin kyselylomaketta. Opinnäytetyö jakautuu teoriaosaan ja toimeksiantajan kanssa yhteistyössä toteutettuun tutkimusosaan. Teoriaosuus muodostuu tutkimuskohteen esittelystä, hyvinvointimatkailun määritelmästä sekä aiheesta internetin tärkeys markkinointikanavana. Vastauksien kerääminen suoritettiin 15.1–22.3.2013 jakamalla kyselyitä case-yrityksen asiakkaille. Hyväksytysti täytettyjä lomakkeita palautui tutkijalle 25 kappaletta. Tutkimustulosten analysoinnissa apuna käytettiin Microsoft Office Excel 2007 taulukkolaskentaohjelmaa.

Työn alkuperäisenä ideana oli auttaa case-yritystä kehittämään uusia verkkopalveluita ja pa-rantamaan jo olemassa olevia. Tutkimustuloksista havaittiin, että osa case-yrityksen verkkopalveluista on vielä tuntemattomia asiakkaille. Monet asiakkaista olivat tyytyväisiä yrityksen nykyisiin palveluihin ja pitivät niitä riittävinä. Uusien palveluiden kehittämisen sijaan, yrityksen on kannattavaa panostaa jo olemassa olevien verkkopalveluiden ja markkinoinnin kehittämiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste