Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Tuoksumarkkinointi

Hämäläinen, Ina (2013)

 
Avaa tiedosto
Hamalainen_Ina.pdf (512.0Kt)
Lataukset: 


Hämäläinen, Ina
Lahden ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013100315808
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö sai alkunsa tekijän omakohtaisesta kiinnostuksesta tuoksumarkkinointiin sekä sen psykologisiin ja biologisiin taustoihin. Tämän opinnäytetyön kautta tekijä perehtyi tuoksumarkkinointiin ja pyrki löytämään yrityksille hyödyllistä tietoa tuoksumarkkinoinnista jo tehtyjen tutkimusten valossa sekä oman kvantitatiivisen tutkimuksen avulla.
Massasta erottuminen on nykyajan markkinoinnissa kaikkein tärkeintä ja tuoksumarkkinointi voi olla yksi mahdollinen ratkaisu. Tähän opinnäytetyöhön on koottu yhteen paljon erilaisia tutkimustuloksia ja perustietoa tuoksumarkkinoinnista sekä siihen liittyvistä aiheista, jotka voivat olla avuksi yrityksille, jotka suunnittelevat tuoksumarkkinointia osaksi markkinointistrategiaa.
Tutkimuksessa selvisi, että Suomessa on potentiaalia tuoksumarkkinoinnille ainakin kuluttajien mielipiteen mukaan. Tekijän toteuttama kyselytutkimus kertoi myönteisestä suhtautumisesta tuoksumarkkinointiin Suomessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste