Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Kaupunkien järjestämien palveluiden tuottaminen

Heikkinen, Ville (2013)

 
Avaa tiedosto
Heikkinen_Ville.pdf (694.7Kt)
Lataukset: 


Heikkinen, Ville
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2013
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2013101016018
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kuinka tutkimuksessa olleet kaupungit järjestävät palveuita ja mitä asiointikanavia ne käyttävät. Tavoitteena oli löytää mahdollisimman monta uutta palvelun tuottamistapaa ja sovellettavaa toimintamallia Kajaanin asiakaspalvelun kehittämiseen.

Tutkimus toteutettiin kvalitatiivisena tutkimuksena. Tutkimusmenetelmä oli tiedonhakua internetin moninaisista lähteistä, kuten kuntien Internet-sivut sekä Google. Tutkimuksessa mukana olleet kaupungit olivat pääasiassa Oulu, Lappeenranta, Rovaniemi ja Kuusamo. Neljän pääasiallisen kunnan lisäksi tutkimuksessa oli pienemmässä roolissa mukana myös muita kuntia, kuten esimerkiksi Jyväskylä, Turku, Vaasa, Porvoo, Tampere ja Espoo.

Raportissa johdannon jälkeen perehdytään kuntien tuottamiin palveluihin, mitä ne sisältävät, mitkä ovat lakisääteisiä palveluita sekä Asiakaspalveluksekus hankkeeseen. Tämän jälkeen kerrotaan tarkemmin kuinka kunnat tuottavat palveuitaan, minkälainen on hyvä palvelu, palveluiden tuotteistamisesta ja sähköisistä palveluista. Palveluiden tuottamisen jälkeen perehdytään siihen, kuinka tutkimus toteutettiin, jonka jälkeen siirrytään tutkimuksen tuloksiin. Lopuksi kerrotaan tekjän omia pohdintoja työstä.

Tutkimuksessa löytyi jonkin verran uusia toimintamalleja ja palveluiden tuottamiskeinoja. Tuloksien avulla Kajaanin kaupungin on mahdollista kehittää asiakaspalveluaan parempaan ja asiakaslähtöisempään suuntaan.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste