Linnea Torn World -pelidemon tuotanto
Tiilikainen, Veikko (2014)
Tiilikainen, Veikko
Saimaan ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405086552
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201405086552
Tiivistelmä
Opinnäytetyönä tuotettiin Linnea Torn World -pelidemo, jota käytettiin rahoituksen hakemiseen ja pelimekaniikkojen testaamiseen. Pelissä on olemassa juoni ja tarina suunniteltuna.
Pelidemossa pelataan hahmolla, jolla on kaksi erilaista lähihyökkäystä ja yksi taikahyökkäys. Tämän lisäksi sulava liikkuminen ja loputtomasti vihollisia tuhottavana Linnea Torn World -pelidemon maailmassa.
Opinnäytetyön asiakkaana oli Tomi Ahola toiminimi ja opinnäytetyön tekijä.
Opinnäytetyössä käytettiin Unity3D-ohjelmaa ja siihen ostettua Playmakerkomponenttia. Opinnäytetyö käsittää Linnea Torn World –pelidemon määrittelyn, toteutuksen, työkalut ja pelidemon esittelyn.
Pelidemossa pelataan hahmolla, jolla on kaksi erilaista lähihyökkäystä ja yksi taikahyökkäys. Tämän lisäksi sulava liikkuminen ja loputtomasti vihollisia tuhottavana Linnea Torn World -pelidemon maailmassa.
Opinnäytetyön asiakkaana oli Tomi Ahola toiminimi ja opinnäytetyön tekijä.
Opinnäytetyössä käytettiin Unity3D-ohjelmaa ja siihen ostettua Playmakerkomponenttia. Opinnäytetyö käsittää Linnea Torn World –pelidemon määrittelyn, toteutuksen, työkalut ja pelidemon esittelyn.
