Asiakasvikapuheluiden ohjaus palveluasiantuntijoille : tuotantotestauksen vaikutukset
Heijala-Myllynen, Leena (2022)
Heijala-Myllynen, Leena
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205057422
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205057422
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten pilotoitu ja tuotantotestattu kahden eri tukilinjan palvelu vaikuttaa sisäisiin asiakkaisiin, loppuasiakkaisiin, tuen tarpeeseen sekä asiakas- ja henkilöstötyytyväisyyteen.
Merkittävä osa tuloksista on salaista tietoa ja löytyy liitteistä.
Vaikutukset olivat ulkoisten asiakkaiden kannalta positiivisia tai neutraaleita, mutta sisäisten asiakkaiden ja palveluasiantuntijoiden kannalta selvisi kehityskohteita.
Merkittävä osa tuloksista on salaista tietoa ja löytyy liitteistä.
Vaikutukset olivat ulkoisten asiakkaiden kannalta positiivisia tai neutraaleita, mutta sisäisten asiakkaiden ja palveluasiantuntijoiden kannalta selvisi kehityskohteita.