Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Etämuskari asiakaselämyksenä

Pehkonen, Minja (2021)

 
Avaa tiedosto
Etämuskari asiakaselämyksenä (1.018Mt)
Lataukset: 


Pehkonen, Minja
2021
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205108365
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on toteutettu yhteistyössä erilaisia muskaripalveluja tuottavan yritys X kanssa. Toimeksiantona oli selvittää lapsiperheille suunnatun uuden etämuskarikonseptin toimivuus asiakkaiden näkökulmasta. Halutiin selvittää, missä asiakkaiden mielestä yritys on onnistunut ja missä on kehitettävää. Etäpalveluiden yleistyessä, myös lasten harrastukset voivat alkaa siirtyä enenemissä määrin internettiin. Etämuskaripalveluista ei juurikaan löydy aikaisempia tutkimuksia. Koska verrattavia tutkimuksia ei juurikaan löytynyt, tehtiin kattavaa esitutkimusta digitaalisesta asiakaspalvelusta sekä lasten musiikkikasvatuksesta. Tutkimus on etämuskarialalle merkittävä, jotta ymmärrettäisiin asiakkaiden kokemuksia asiakaskaaren eri vaiheissa sekä tiedostettaisiin mitä asiakkaat toivovat etämuskarilta.

Tutkimus tehtiin kaksivaiheisesti. Ensiksi tehtiin kyselytutkimus, jotta tunnettaisiin kohderyhmä sekä tiedettäisiin mitä odotuksia heillä on muskarista. Toinen osio koostuu teemahaastatteluista, jossa selvitettiin: miten yritys on vastannut asiakkaiden odotuksiin ja miten asiakaselämystä voisi parantaa. Tulosten mukaan asiakkaat toivovat etämuskarilta laadukasta sisältöä, joustavuutta videoiden katsomiseen sekä heidän tarpeisiinsa sopivaa sisältöä. Kohderyhmän tunteminen ja heidän tarpeisiinsa vastaamisensa on asiakkaan sitouttamisen ydintä. Yrityksellä on mahdollisuus kasvaa laajastikin asiakkaiden tarpeisiin räätälöidyillä palveluilla. Haastateltavat toivoivat, että palvelualustaa kehitettäisiin selkeämmäksi. Digitaaliset palvelualustat ovat tärkeässä roolissa asiakastyytyväisyyden kannalta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste