Näytä suppeat kuvailutiedot

Monan ja Mona-Tivolin asiakastyytyväisyys

Tervo, Joni (2007)

dc.contributor.authorTervo, Joni
dc.date.accessioned2010-02-12T11:01:26Z
dc.date.available2010-02-12T11:01:26Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-201001291721
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/7493
dc.description.abstractOpinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyystutkimus Monaan ja Mona-Tivoliin. Mona ja Mona-Tivoli ovat kauneudenhoitoalan yrityksiä. Opinnäytetyö koostuu teoreettisesta osasta sekä varsinaisesta empiirisestä osasta. Tutkimuksen avulla oli tarkoitus selvittää liikkeiden asiakastyytyväisyys sekä selvittää mahdollisia parannuksen kohteita. Tutkimusta ei ole rajattu tiettyyn asiakaskuntaan vaan tutkimukseen saivat osallistua kaikki halukkaat. Asiakkailla oli myös mahdollisuus tuoda esiin omia kehittämisehdotuksia. Teoreettinen osa muodostuu asiakastyytyväisyyden eri osatekijöistä. Empiirinen osa on toteutettu kyselylomakkeen avulla, jonka asiakkaat saivat täyttää samalla kun asioivat liikkeessä. Lomakkeita oli jaossa 60 kappaletta molemmissa liikkeissä, eli yhteensä 120 kappaletta. Asiakkaat suhtautuivat positiivisesti kyselyyn, ja näin ollen 115 lomaketta saatiin täytettynä takaisin. Saadut tulokset kertovat, että Monan ja Mona-Tivolin asiakkaat ovat hyvin tyytyväisiä saamaansa palveluun. Tuloksista tuli myös ilmi mahdollinen kehittämisen kohde.fi
dc.description.abstractThis final paper is a customer satisfaction survey for Mona and Mona-Tivoli, including a theoretical part and an empirical part. Mona and Mona-tivoli are beauty care centres. The objective of the thesis was to study customer satisfaction and suggest any possible objects of improvement. The research was not limited to any exact group of people, so all customers were able to participate and tell their own opinions about how service could be improved. The theoretical part includes different elements of customer satisfaction. The empirical part was carried out by using short questionnaires, which customers could fill in during their visit. There were 60 questionnaires in both stores, so the total number was 120. Customers were very open minded with the research and because of that 115 questionnaires were returned. From the results it can be concluded that the customers of Mona and Mona-Tivoli are very satisfied with the service they get. One possible object of improvement was also found.en
dc.language.isofin
dc.publisherKajaanin ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.subjectkauneudenhoito
dc.subjectparturi-kampaamot
dc.titleMonan ja Mona-Tivolin asiakastyytyväisyysfi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/1973
dc.organizationKajaanin ammattikorkeakoulu
dc.contributor.organizationKajaanin ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordAsiakastyytyväisyys
dc.subject.specializationTuotantotalous
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|
dc.subject.disciplineLiiketalouden koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot