Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Joensuun Katajan muodostelma- ja taitoluistelujaostoille

Virta, Mari (2022)

 
Avaa tiedosto
Virta_Mari.pdf (2.571Mt)
Lataukset: 


Virta, Mari
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022052211025
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on toteuttaa markkinointisuunnitelma ja markkinoinnin vuosikello Joensuun Katajan muodostelma- ja taitoluistelujaostoille SOSTAC-menetelmää hyödyntäen. Toimeksiantajana tälle opinnäytetyölle toimii Joensuun Kataja ry, joka on joensuulainen monilajiseura. Katajan luistelujaostot tarjoavat ohjattuja luistelutunteja ammattitaitoisessa valmennuksessa kaiken ikäisille luistelijoille niin kilpa- kuin harrastetasollakin.
Opinnäytetyö on toiminnallinen. Työ jakautuu kolmeen osaan: tietoperustaan, produktiin sekä pohdintaan ja johtopäätöksiin. Opinnäytetyön tietoperusta koostuu asiakaslähtöisen markkinoinnin, asiakaskäyttäytymisen sekä SOSTAC-menetelmän vaiheista. Lisäksi tietoperustassa esitellään harrastamiseen liittyvää teoriaa sekä yleisesti että luistelun näkökulmasta. Lähteinä on käytetty sekä suomen- että englanninkielistä materiaalia.
Markkinointisuunnitelmaan sisältyy nykytila-analyysi, markkinoinnille määritetyt tavoitteet ja strategiat, käytännönläheiset toimenpiteet ja toimintasuunnitelma sisältäen vuosikellon sekä ohjeet markkinoinnin seurantaan. Markkinoinnin toimenpide-ehdotuksissa huomioidaan tarkasti luistelujaostojen käytössä olevat resurssit. Vuosikelloon on koottu kustannustehokkaita markkinointitoimenpiteitä, jotka pohjautuvat markkinointisuunnitelmassa määritettyjen tavoitteiden saavuttamiseen. Tämä opinnäytetyö voi toimia tulevaisuudessa markkinoinnin suunnittelun pohjana myös muille Joensuun Katajan jaostoille.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste