Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Satakunnan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma yritykselle iiArt

Haikonen, Iia-Stiina (2022)

Avaa tiedosto
Haikonen _Iia-Stiina.pdf (1.427Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Haikonen, Iia-Stiina
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022053013327
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä pohdittiin kohdeyritykselle iiArt erilaisia mahdollisuuksia markkinoinnin parissa, joita voitaisiin käyttää tulevaisuudessa hyödyksi vuosittain. Teoria-osuudessa tutkittiin erilaisia markkinointisuunnitelman osa-alueita ja avattiin niiden tuomia hyötyjä yritykselle. Siinä käytiin läpi eri markkinoinnin suunnittelun vaiheita, kuten lähtökohta-analyysit, segmentointi, strategia, markkinointimix, budjetti ja aikataulu, sekä markkinoinnin seurantaa. Seuraavassa osiossa tarkasteltiin lähemmin kohdeyrityksen iiArt lähtökohtia, miten ja millaisessa ympäristössä yritys on tähän asti toiminut, mitä kanavia yritys on käyttänyt aiemmin markkinointiin ja laadittiin yritykselle SWOT-analyysi sekä tuotiin tavoitteita esille. Viimeisessä osiossa yritykselle luotiin tulevaisuuteen ja tavoitteisiin sopiva markkinointisuunnitelma, sisältäen mm. yritysilmeen vakinaistamisen brändin tyylille sopivaksi, käytiin läpi kanavia joihin markkinointi tulisi jatkossa kohdistaa, selkeytettiin yrityksen verkkosivuja, pohdittiin tuotteita, hinnoittelua sekä palvelua ja luotiin yritykselle markkinoinnin tueksi vuosikello, jota hyödyntämällä voidaan helpottaa markkinoinnin tekemistä tulevaisuudessa, ja pystytään entistä suunnitelmallisemmin toteuttamaan haluttuja toimenpiteitä.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste