Visuaalinen identiteetti : GREPP
Sundvik, Joni (2022)
Sundvik, Joni
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060114401
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022060114401
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni aiheena on visuaalisen identiteetin luominen ruotsalaiselle yhtiölle Greppille. Grepp on kahden saksalaislähtöisen pyöräilyharrastajan vuonna 2020 perustama polkupyörän tankoteippeihin keskittynyt yhtiö.
Tavoitteena on luoda kattava visuaalinen identiteetti, jota voi hyödyntää tuotepakkauksissa, painotuotteissa, oheistuotteissa sekä sosiaalisen median eri alustoilla. Visuaalisen ilmeen luonnin tavoitteena on rikkoa kliseisen kilpaurheilun ja -pyöräilyn visuaalista estetiikkaa ja tavoittaa pyöräilykategorian ei-kilpailuhenkinen kohdeyleisö. Lopputuotteena on Greppin visuaalinen ilme, joka sisältää logon, maskotin, typografian sekä värimaailman.
Tavoitteena on luoda kattava visuaalinen identiteetti, jota voi hyödyntää tuotepakkauksissa, painotuotteissa, oheistuotteissa sekä sosiaalisen median eri alustoilla. Visuaalisen ilmeen luonnin tavoitteena on rikkoa kliseisen kilpaurheilun ja -pyöräilyn visuaalista estetiikkaa ja tavoittaa pyöräilykategorian ei-kilpailuhenkinen kohdeyleisö. Lopputuotteena on Greppin visuaalinen ilme, joka sisältää logon, maskotin, typografian sekä värimaailman.