Marketing process of hotel services : case: Transcorp Hilton Hotel, Nigeria
Williams, Christopher (2010)
Williams, Christopher
Lahden ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201002172281
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201002172281
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää Transcorp Hilton Hotelin markkinointiprosessia
markkinointitoimintojen parantamiseksi. Tämä prosessi auttaa Transcorp Hilton Hotelia olemaan tuottavampi myynnissä ja markkinoinnissa.
Tavoitteena on tutkia markkinointitoimintoja Transcorp Hilton Hotelissa Nigeriassa.
Kysytään miten Transcorp Hilton Hotel voi parantaa markkinointiviestintäänsä.
Tämä opinnäytetyö pyrkii tutkimaan missä tarvitaan parannuksia Transcorp Hilton Hotelin markkinointiviestinnässä. Tämä opinnäytetyö antaa lisäksi ehdotuksia Transcorp Hilton Hotelille markkoinointiviestinnän parantamiseksi, myös joitakin mahdollisesti sopivia markkinointitekniikoita esitellään.
Opinnäytetyön teoreettinen osa koostuu markkinointiviestinnästä eri lähteistä ja paras valitaan tähän opinnäytetyöhön. Seuraavaksi teoreettinen osa keskittyy markkinointi 4p’s, Product (tuote), Price (hinta), Place (saatavuus) ja Promotion (viestintä) ja myös segmentoi markkinoinnin eri kategorioihin.
Empiirinen osa opinnäyteyötä kuvaa case-yrityksen Transcorp Hilton Hotelin markkinointia Nigeriassa. Tutkimusmenetelmänä on tiedonkeruu, mikä tehtiin
suoritetulla tutkimuksella. Tietoa kerättiin myös Transcorp Hilton Hotelin huippujohtajien haastatteluista markkinointitoimintoja koskien.
Tutkimus osoittaa kuinka Transcorp Hilton Hotelin markkinointiviestintää voi parantaa. Haastattelun tulokset antavat mahdollisesti vastauksen parannukseen. Opinnäytetyö antaa ratkaisun Transcorp Hilton Hotelin kehittämiseen parhaiten sopivalla
työkalulla. Opinnäytetyö antaa joitakin ratkaisuehdotuksia kuinka yksityiset ja organisaatiot voivat hyötyä Transcorp Hilton Hotelin myynninedistämisestä ja mainonnasta.
markkinointitoimintojen parantamiseksi. Tämä prosessi auttaa Transcorp Hilton Hotelia olemaan tuottavampi myynnissä ja markkinoinnissa.
Tavoitteena on tutkia markkinointitoimintoja Transcorp Hilton Hotelissa Nigeriassa.
Kysytään miten Transcorp Hilton Hotel voi parantaa markkinointiviestintäänsä.
Tämä opinnäytetyö pyrkii tutkimaan missä tarvitaan parannuksia Transcorp Hilton Hotelin markkinointiviestinnässä. Tämä opinnäytetyö antaa lisäksi ehdotuksia Transcorp Hilton Hotelille markkoinointiviestinnän parantamiseksi, myös joitakin mahdollisesti sopivia markkinointitekniikoita esitellään.
Opinnäytetyön teoreettinen osa koostuu markkinointiviestinnästä eri lähteistä ja paras valitaan tähän opinnäytetyöhön. Seuraavaksi teoreettinen osa keskittyy markkinointi 4p’s, Product (tuote), Price (hinta), Place (saatavuus) ja Promotion (viestintä) ja myös segmentoi markkinoinnin eri kategorioihin.
Empiirinen osa opinnäyteyötä kuvaa case-yrityksen Transcorp Hilton Hotelin markkinointia Nigeriassa. Tutkimusmenetelmänä on tiedonkeruu, mikä tehtiin
suoritetulla tutkimuksella. Tietoa kerättiin myös Transcorp Hilton Hotelin huippujohtajien haastatteluista markkinointitoimintoja koskien.
Tutkimus osoittaa kuinka Transcorp Hilton Hotelin markkinointiviestintää voi parantaa. Haastattelun tulokset antavat mahdollisesti vastauksen parannukseen. Opinnäytetyö antaa ratkaisun Transcorp Hilton Hotelin kehittämiseen parhaiten sopivalla
työkalulla. Opinnäytetyö antaa joitakin ratkaisuehdotuksia kuinka yksityiset ja organisaatiot voivat hyötyä Transcorp Hilton Hotelin myynninedistämisestä ja mainonnasta.