Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Centria-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Social and digital marketing

KC, Aayush (2022)

 
Avaa tiedosto
KC_Aayush.pdf (403.1Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
KC, Aayush
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022110421977
Tiivistelmä
The development of internet and implementation of traditional SMEs; entrepreneurial marketing strategies have given rise to the emergence of marketing; digital marketing; digital marketing strategies exploited both by SMEs and large digital marketing; multiple correspondence analysis companies. These companies combine social and digital marketing with data sciences to sell products, generate brand awareness, or access new markets. The present study aims to understand the role and use of digital marketing by SMEs in their online marketing performance. The online media, which includes Twitter, Facebook, LinkedIn, Google ads, etc., has let to overreliance on social media to market a particular content that is now referred to as consumer-generated content and abbreviated CGC, it has captured the attention of the consumer by length and breadth. It is important to note that when technology is blended with culture, the consumer will be flexible enough to change their ways of commodity consumption in a constant quest to change and adapt to ever-changing trends in market consumption. Finally, the review concludes with discussion of the theoretical and practical of our finding for further research on the influence and use of data science in SMEs’ online marketing performance.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste