Digitaalisen markkinoinnin vuosikello
Immonen, Niina (2022)
Immonen, Niina
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022111022415
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022111022415
Tiivistelmä
Opinnäytetyö kertoo, kuinka tehdään digitaalisen markkinoinnin vuosikello sekä mitä kanavia kannattaa valita digitaalisen markkinoinnin tekemiseen. Työn tarkoitus oli selvittää, kuinka tehdään hyvää digitaalista markkinointia pienelläkin budjetilla, kuitenkin laadukkaasti. Työssä neuvottiin valitsemaan sopivia digitaalisen markkinoinnin kanavia sekä kerrottiin mitä ja miten markkinoinnin vuosikello kannattaa suunnitella ja mitä siihen kannattaa sisällyttää. Tämä opinnäytetyö laadittiin toiminnallisena ja tietoperustana käytettiin digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisimpia verkkojulkaisuja ja kirjoja.
Opinnäytetyön tuloksena saatiin aikaan kohdeyritykselle sopiva vuosikello, jota yritys voi hyödyntää omassa markkinoinnissaan. Kohdeyrityksen kannattaa paneutua valitsemiinsa kanaviin ja mahdollisesti laajentaa niitä sekä tutkia tarkasti markkinointinsa onnistumisen mittareita.
Opinnäytetyön tuloksena saatiin aikaan kohdeyritykselle sopiva vuosikello, jota yritys voi hyödyntää omassa markkinoinnissaan. Kohdeyrityksen kannattaa paneutua valitsemiinsa kanaviin ja mahdollisesti laajentaa niitä sekä tutkia tarkasti markkinointinsa onnistumisen mittareita.