Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sähköisen taloushallinnon vaikutus asiakastyytyväisyyteen : case: Tilitoimisto X Oy

Hännikäinen, Tiia (2022)

 
Avaa tiedosto
Hannikainen_Tiia.pdf (1.051Mt)
Lataukset: 


Hännikäinen, Tiia
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022112924857
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli saada lisättyä asiakkaiden tietoisuutta sähköisen taloushallinnon mahdollisuuksista. Kehittämistehtävän tarkoituksena oli saada case yrityksen asiakkaita siirtymään sähköisen taloushallinnon palveluihi osana opinnäytetyön tutkimuksellista osuutta. Tutkimuksessa selvitettiin asiakkaiden tyytyväisyyttä siirryttäessä sähköisen taloushallinnon palveluiden pariin. Lisäksi työssä selvitettiin, mikä päätöksen teossa on vaikuttava tekijä sekä millaisia hyötyjä sähköiseen ohjelmaan vaihtamisen yhteydessä havaitaan.

Ensimmäinen teoriaosuus keskittyi käsittelemään taloushallinnon eri osa-alueita ja toisessa teoriaosuudessa syvennyttiin sähköiseen taloushallintoon ja Visma Netvisoriin. Tutkimukseen hyödynnettiin kvantitatiivista ja kvalitatiivista menetelmää kyselyn ja haastattelun tavoin. Tutkimusta täydennettiin vielä asiakkaan näkökulmaan perustuvalla SWOT-analyysilla.

Tutkimustuloksien mukaan asiakkaat ovat tyytyväisiä sähköiseen taloushallintoon siirtymän jälkeen. Tutkimuksen tuloksista kävi ilmi myös hyödyt, joita asiakkaat saavat ja kokevat sähköistymisen myötä sekä, mikä vaikuttaa heidän päätökseensä taloushallinnon ratkaisuissa. Toimeksiannon toteutuksessa on kuvattu tehtävän suunnitelma ja toteutus sekä analysoitu sen onnistuminen. Kehittämisehdotuksena on jatkaa toimintaa opinnäytetyön mallin mukaisesti, jotta sähköinen taloushallinto tavoittaisi mahdollisimman monta asiakasta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste