Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Kanta-asiakasohjelman kehittäminen : case: Halonen ja Carlson

Juppi, Aino (2022)

 
Avaa tiedosto
Juppi_Aino.pdf (3.244Mt)
Lataukset: 

Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
Juppi, Aino
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120526632
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena oli Veljekset Halonen Oy:n ja Oy Carlsonin kanta-asiakasohjelman kehittäminen. Työn tavoitteena oli luoda yrityksille suunnitelma, jonka pohjalta kehittämishanke voidaan tulevaisuudessa toteuttaa.

Teorian kautta perehdyttiin asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden käsitteisiin kanta-asiakkuuden kontekstissa ja käytiin läpi datan hyödyntämisen roolia kanta-asiakasohjelmien toiminnassa. Tutkimusstrategiana käytettiin soveltavaa kehittämistutkimusta, koska työn tarkoituksena oli kehittää teoriaan ja tutkimustietoon perustuva ennalta määritellyn kohteen kehittämissuunnitelma. Tutkimusmenetelminä käytettiin sekä kvalitatiivisia että kvantitatiivisia tutkimusmenetelmiä kyselytutkimusta, benchmarking-tutkimusta ja haastattelua. Kyselytutkimus analysoitiin objektiivisesti lukuihin perustaen.

Työn tuotoksena syntyi kanta-asiakasohjelman kehittämissuunnitelma kohdeyrityksille. Suunnitelma pohjautuu aihealueen teoriaan, ajankohtaisiin tutkimuksiin sekä kanta-asiakkaille teetetyn kyselytutkimuksen löydöksiin.

Kanta-asiakasohjelman tulee tänä päivänä olla asiakasta henkilökohtaisesti hyödyttävä ja positiivisia tunteita herättävä monipuolinen palvelukokonaisuus.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste