Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

How to Attract New Customers. Case: La Fiaba

Petrovskaya, Daria (2014)

 
Avaa tiedosto
THESIS WORK_PETROVSKAYA.pdf (426.5Kt)
Lataukset: 


Petrovskaya, Daria
Saimaan ammattikorkeakoulu
2014
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2014060411762
Tiivistelmä
The purpose of the study was to help a case company La Fiaba to attract new customers from the market of Russia. The main idea was to study the case company’s customer service to Russian customers and to get deeper understanding of the marketing.
Data for this study were collected by using the qualitative research method. The information was gathered from the literature, articles, Internet sources, and by interviewing. The interviews were based on the questionnaire. The theoretical framework in this thesis aimed to the study the main elements of marketing communication and customer relationships marketing.
The final result of this thesis was positive. Based on the findings there was made a conclusion with recommendations for the case company La Fiaba. The result of this study can be used by the company to make an advertising plan for attracting new customers.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste