Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • LAB-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

How to launch a successful informational product which will create value for society?

Dovbysh, Valeria (2022)

 
Avaa tiedosto
Dovbysh_Valeria.pdf (1.273Mt)
Lataukset: 


Dovbysh, Valeria
2022
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2022120927610
Tiivistelmä
The primary purpose of the research was to analyze and understand informational business and its products – the particular qualities and what value such products can bring to its customers and society as a whole. Moreover, the author wanted to discuss people’s motives for launching informational products and hear another side – customers and what drives them to purchase it. In addition, the author will highlight the key concepts that should be in a product for its successful launching.

The study is divided into two parts: theoretical research and empirical analysis. For the implementation first part, the author gathered academic data from books, articles, cases, and various online sources. The second parts include empirical research with a mixed-method approach. For the Qualitative part, the author has considered semi-structured interviews with people already in the informational business and has launched their informational products. As for the Quantitative part, the author decided to apply a modern version of the online survey approach within a social network (Instagram Stories poll).

As a result, readers of the thesis work can figure out what informational business is and how it works. Get a better understanding of informational products, how to work with them and even critical components for launching their product or service.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste